GYIK
Termékeik biztonságosak?
A Jexiránál az Ön biztonsága az első számú prioritásunk. Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy olyan termékeket kínáljunk, amelyek nemcsak megfelelnek, hanem túl is szárnyalják az iparági biztonsági előírásokat. Minden termékünk szigorú tesztelési és minőségbiztosítási folyamaton megy keresztül, hogy garantáltan biztonságos legyen az Ön számára.
Hogyan tud kapcsolatba lépni a Jexirával?
Írjon nekünk e-mailt a jexirashop@gmail.com címre, ügyfélszolgálati csapatunk örömmel segít mindenben!
Módosíthatom vagy törölhetem a rendelésemet?
Mivel törekszünk a gyors rendelésfeldolgozásra, minden módosítási vagy törlési igényt legkésőbb a rendelést követő 1 órán belül kérjük jelezni. Ezután érkező kéréseket sajnos nem tudunk elfogadni.
Milyen fizetési módokat fogadnak el?
Minden jelentős bankkártyát elfogadunk (VISA, Mastercard, AMEX), valamint PayPal fizetést is.
Mikor kerül feldolgozásra a rendelésem?
Minden rendelést saját raktárunkból kezelünk és küldünk ki. Ünnepi időszakban és kiemelt akciók idején a feldolgozási idő meghosszabbodhat. A rendelések feldolgozása hétfőtől péntekig történik. Általában 1-3 munkanapon belül feldolgozzuk a rendeléseket, és a feldolgozást követő munkanapon el is küldjük őket. Hétvégén nem postázunk.
Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?
Átlagosan 6-10 munkanapon belül megérkeznek rendeléseink. A megnövekedett kereslet miatt előfordulhatnak késések, köszönjük türelmét. Kérdés esetén írjon nekünk a jexirashop@gmail.com e-mail címre.
Szállítanak nemzetközileg?
Igen, bár vásárlóink többsége magyar.
Honnan történik a szállítás?
Termékeinket Kínából szállítjuk.
Mi történik, ha nem kapom meg a rendelésemet?
Ha a rendelést követő 60 napon belül nem érkezik meg a csomag, Ön jogosult a teljes visszatérítésre.
Kell vámot vagy adót fizetnem?
Az oldalon feltüntetett árak adómentesek, így a rendelés átvételekor helyi vám- és adófizetési kötelezettség merülhet fel. Ezeket a költségeket a helyi vámhatóság szabja meg, és ezek kifizetése a vásárló felelőssége. A vámkezelésből eredő késésekért nem tudunk felelősséget vállalni. Részletekért kérjük, vegye fel a kapcsolatot a helyi vámhivatallal.
Hogyan küldhetek vissza egy terméket?
Kérjük, írjon nekünk a jexirashop@gmail.com címre.
Mi a teendő, ha hibás vagy sérült terméket kaptam?
Ha hibás, sérült vagy hiányos terméket kapott, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba. A csomag kézhezvételekor küldje el nekünk a rendelési számot, fotókat a termékről, valamint minden kapcsolódó információt. Mindent megteszünk, hogy a lehető leghamarabb megoldjuk az ügyet.
Mikor kapom meg a visszatérítést?
A visszatérítések az eredeti fizetési módon keresztül kerülnek jóváírásra. Bankkártyás fizetés esetén a visszatérítést 7–10 munkanapon belül jóváírjuk a kibocsátó banknak. Kérjük, további információért forduljon bankjához. Ha még nem érkezett meg a visszatérítés, vegye fel a kapcsolatot a bankkal vagy a kártyakibocsátóval, mivel előfordulhat, hogy némi időbe telik, mire az összeg megjelenik az Ön számláján.
Egészségügyi nyilatkozat:
A weboldalon található információk és egyéb tartalmak nem minősülnek orvosi tanácsnak, és nem helyettesítik a szakszerű egészségügyi ellátást vagy kezelést. Amennyiben Önnek vagy bárki másnak egészségügyi problémája van, kérjük, konzultáljon orvosával vagy más egészségügyi szakemberrel. Soha ne hagyja figyelmen kívül az orvosi tanácsot. Ha sürgős orvosi problémát tapasztal, azonnal forduljon kezelőorvosához vagy hívja a segélyhívót.